دوشنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۵
صفحه نخست / توسعه مهارتهای اکسل / جداول و کاربردهای آن در اکسل / خلاصه سازی، جمع بندی و محاسبات نهایی داده ها در جدول

خلاصه سازی، جمع بندی و محاسبات نهایی داده ها در جدول

قط با یک کلیک می توانید برای داده هایتان در جدول یک جمع بندی بسازید. حتی بسادگی میتوانید نوع آنرا نیز تغییر بدهید. برای اینکار کافیست در تب Design گزینه Total Row در قسمت Table Style Options تیک بزنید و مانند شکل زیر می توانید محاسبات مختلف را انجام دهید. بدون آنکه در فرمتجدول تغییری ایجاد شود.

کاربرد جدول در اکسل-جمع بندی و خلاصه سازی در جدول-www.iskills.ir

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 14 =

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.